“Wij bieden een variëteit aan leuke en uitdagende functies in een fijn werkklimaat. De cultuur van Eventim laat zich het best omschrijven als informeel, sociaal, inclusief en resultaatgericht.

Met onze korte communicatielijnen en platte organisatiestructuur stimuleren we de inbreng van iedere collega. We doen het met z’n allen en halen het beste uit elk individu.

Ben jij op zoek naar een inspirerende, creatieve werkomgeving waar hard gewerkt wordt, maar ook veel gelachen, dan zit je goed bij Eventim”

Hellen Stolwijk, manager Human Resources

Waarom bij ons werken?

Het is met name onze flexibiliteit en ons vermogen om in te spelen op een steeds veranderende omgeving, wat maakt dat we zo succesvol zijn. Dat komt niet alleen door de nieuwste technologieen en innovatieve ticketingoplossingen, maar in het hart van onze organisatie staan onze mensen!

Onze collega’s zijn niet alleen goed in hun vakgebied, maar ze delen ook een passie voor live entertainment, wat tot uiting komt in de toewijding aan de duizenden klanten die we bedienen.  We zien initiatief, creativiteit en een hands-on mentaliteit bij onze collega’s en verwelkomen iedereen met deze waarden en een bereidheid om uit te dagen en uitgedaagd te worden om onze groei verder te stimuleren. Medewerkers van Eventim zijn ambitieus en staan open voor kansen of dat nu promotiemogelijkheden zijn, de mogelijkheid om internationaal samen te werken of de kans om mee te werken aan enkele van de grootste evenementen. Wij zijn het grootste ticketing- en live entertainmentbedrijf van Europa. Hoe leuk is het om daar deel van uit te maken?

Wat bieden wij aan:

  • Veelzijdige banen in een gezonde informele internationale organisatie
  • Flexibele werkuren en thuiswerkmogelijkheden
  • Opleidings- en ontplooiingsmogelijkheden
  • Volledige vergoeding reiskosten
  • Gratis parkeergelegenheid aangrenzend aan het kantoor
  • 27 vakantiedagen
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden 
  • Bedrijfslaptop
  • Bedrijfstelefoon, afhankelijk van functie
  • Goede collectieve pensioenregeling met 2/3e betaling van de pensioenpremie
  • Ruime werkplekken in een licht kantoor in het centrum van Hoofddorp met goede parkeer-, OV- en horecafaciliteiten op loopafstand
  • Informele cultuur, waarbij inclusiviteit en diversiteit hoog in het vaandel staan
  • Personeelsfeesten en borrels

 

Open vacatures

Er staan momenteel verschillende vacatures open. Zit jouw droombaan er tussen?

All-round medewerker Customer Care | 40 uur

Per direct zijn wij op zoek naar een enthousiaste all-round collega voor onze afdelingen Customer Care en Support & Service

Financial Controller | 32 uur

Ben jij de Financial Controller die we zoeken? Wacht niet langer en solliciteer!

Sales Manager | fulltime

Ben jij die dealmaker & netwerker die wij zoeken? Lees dan snel verder en laten we samen groeien!

Meeloopstage Online Marketing | 32-40 uur

Voor de afdeling e-Commerce zoeken wij per oktober 2023 voor minimaal 20 weken een nieuwe collega. Word jij onze nieuwe marketing-stagiair(e)?