Meer dan een ticketplatform

Lidmaatschappen, abonnementen en seizoenkaarten

Geef jouw bezoekers opties en behoud loyaliteit door het aanbieden van verschillende lidmaatschappen, abonnementen en flexibele abonnementspakketten.

Open read/write API-functionaliteit

Verbind jouw software van derden met behulp van onze API-functionaliteit, hiermee stem je jouw werkmethode naadloos af.

Geïntegreerd CRM-systeem

Maximaliseer de waarde van jouw klanten en verhoog de omzet met inzicht in de klantaankopen en gewoonten.

Line item boekhouding

Krijg duidelijkheid en transparantie over jouw financiën met onze krachtige en gedetailleerde boekhoudtools voor regelitems.

Wat is EVENTIM.Inhouse?

EVENTIM.Inhouse is al 20 jaar een van Europa's toonaangevende ticketsystemen voor theaters, operahuizen, concertzalen en sportorganisaties. Meer dan 500 culturele instellingen en sportorganisaties in heel Europa, waaronder TT Assen, TivoliVredenburg Utrecht en Theater & Concert Orpheus Apeldoorn, gebruiken EVENTIM.Inhouse voor de verkoop van tickets aan kassa's, ticketverkooppunten en online. INHOUSE is ontworpen rond een modulaire infrastructuur, hiermee kan de flexibiliteit van het systeem worden geconfigureerd om te voldoen aan jouw operationele en zakelijke vereisten, met de mogelijkheid om jouw werkmethoden te schalen en te stroomlijnen. Het complete SaaS-ticketingplatform en meer, en dat allemaal onder één dak.

Het complete selfservice SaaS-ticketingplatform

Creëer jouw eigen events, beheer de eigen financiën, breng je eigen shows op de markt, gebruik getimede toegang, bied show & diner aan en profiteer van de aanpassingstools - dit zijn slechts enkele van de functies die jou binnen INHOUSE ter beschikking staan. Met EVENTIM.Inhouse heb je alles wat je nodig hebt, onder één dak en allemaal binnen handbereik.

Toegang met tijdslot
Perfect for musea, attractieparken en tours, EVENTIM.Inhouse biedt een vlotte en efficiënte toegang met tijdslot-functionaliteit. 
 
Maatwerk op maat 
Pas jouw white label-webshop, e-tickets, mobiele tickets, e-mailbevestigingen, facturen, lidmaatschapskaarten en nog veel meer aan met onze gebruiksvriendelijke lay-outeditors. 
 
Upsell and cross-sell
Genereer incrementele inkomsten en verhoog de gemiddelde winkeluitgaven met de mogelijkheid om producten zoals merchandise, eten en drinken en soortgelijke evenementen te verkopen.
 
Flexibele pakketten
Stimuleer loyaliteit en bied flexibiliteit aan jouw klanten door het ontwerpen van 'kies jouw eigen pakketten'. Ontworpen voor een vast aantal of flexibele aantallen aankopen, naar behoefte. 

Uitgebreide rapportage
Met meer dan 200 standaardrapporten en aanpasbare rapportagemogelijkheden biedt INHOUSE jou een uitgebreide rapportagesuite. 
 
Beschikbaarheidsscherm 
Haal de druk van jouw kassateam door de beschikbaarheid van evenementen op grote schermen in de foyer van jouw locatie weer te geven; ideaal voor meerdaagse evenementen en in realtime bijgewerkt. 
 
Geïntegreerde kassa
Groepsboekingen, wachtlijsten, gedetailleerde klantgeschiedenis, facturering, betaallinks, snel afrekenen en touchscreen-technologie zijn slechts een aantal van de beschikbare functies. 
 
Zaalplattegronden en Preview van het stoeluitzicht
Van niet-gereserveerde zitplaatsen, staanplaatsen (general admission), cabaret opstelling, gereserveerde zitplaatsen en toegang met tijdsloten - EVENTIM.Inhouse kan alle evenementconfiguraties verzorgen, met de mogelijkheid om je eigen stoel te kiezen en een preview van het zicht vanaf de stoel te bekijken.