MEDEWERKER CUSTOMER CARE

Als Medewerker Customer Care ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het behandelen van klachten en vragen van de consument en het verstrekken van extra informatie over de voorstellingen en evenementen, via telefoon, chat, e-mail en/of social media en zul je je bezighouden met de afhandeling van ‘afgelastingen’ (zoals showstops, omboekingen en annuleringen), het registreren van alle binnengekomen vragen en klachten om overzicht te krijgen, om eventuele knelpunten te signaleren en andere rapportages te kunnen maken.

Daarnaast zul je klanten ook helpen (zowel telefonisch als online) bij het maken van boekingen van diverse live-entertainment-producties. Je zorgt ervoor dat de klanten worden geïnformeerd over het evenement en de extra mogelijkheden en je verzorgt de reservering in het systeem. Wanneer je meehelpt bij een evenement op een externe locatie, verzorg je de toegangscontrole (scannen) en zorg je ervoor dat de gasten zich welkom voelen.

Is dit iets voor jou?

Wat bieden wij?

  • Een veelzijdige baan in een gezonde informele internationale organisatie;
  • Ervaren collega’s, die de organisatie verder willen professionaliseren en vernieuwen samen met jou;
  • Een leuk product in de entertainment sferen;
  • Een werkplek in het centrum van Hoofddorp met goede parkeer-, OV- en horecafaciliteiten op loopafstand, gecombineerd met thuiswerken;
  • Regelmatige (vrijdagmiddag-)borrels en personeelsfeestjes;
  • Een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wat verwachten wij van jou?

  • MBO werk- en denkniveau;
  • 24 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Goede communicatieve vaardigheden zowel in het Nederlands als in het Engels (woord en geschrift);
  • Vaardig met MS Office;
  • Een klant- en servicegerichte instelling;
  • Een zelfstandige, oplossingsgerichte en proactieve werkwijze;
  • Flexibel in werktijden, bereidheid om in de avonden en weekenden te werken ;
  • Nauwkeurigheid;
Solliciteer nu!